Wednesday 27 May 2015

semakin lapang

yey.. minggu sukan JKM dah berakhir, minggu kelas short sem ja tengah tunggu nak abih...
Pelajar senior dah boleh daftar subjek mulai semalam.

Oh, senangnya hati.. banyak urusan hampir selesai. Jadi minggu ni, ada kursus kena hadir. Mengisi masa lapang.. (sebelum nak bercuti panjang ni.. FRP pun belum tutup lagi..kakakah..- opss, bila nak update tu...)

Tengahari ni kami pi celebrate farewell seorang staf yang akan berpindah.. sedih la pulak. Aku memang jarang join majlis-majlis sedih ni.. haha.. birthday party aku ok.. Tapi ni kena la join kan... rakan satu aras pejabat semua pakat nak pegi..

aku tengah baca menu... ha.. apa yang aku order ek... hehe..

yang diraikan - rashidi (to'beng)




Mujur kesakitan pelvic aku bareable... Boleh sangat nak pi mana-mana, tawaf shopping mall pun boleh 5-6 round.. (err...) hehe...

aku rasa sakit ni akan berpanjangan sampai selepas bersalin kot.. ha, reda je la mak..

No comments:

Post a Comment