Monday 18 May 2015

berjaya sikit...

Alhamdulillah..

Selamat Hari guru, dan hari Jururawat, Hari Ibu.. dan semuanya lah ek.. hehehe..

Pagi tadi nak update semula keputusan HB saya minggu ni.. oh wow.. Saya sudah berada kedudukan selesa semula.. HB --- 11.8
Syukur alhamdulillah...

yang saya tukar pemakanan hanya lah ---
  • saya STOP ambil minyak zaitun minggu lepas.. tapi minyak zaitun bagus untuk pesakit darah pekat, darah tinggi, tinggi kolestrol..
  • saya mula ambil susu kambing Halib.. mbekk...
  • saya minum jus bayam 3 hari.. (asyik habis cepat, letih buat. tapi sangat sedap...hehe)
  • kurma saya up pengambilan pemakanan -  ambil sehingga 7 biji sehari..
  • madu
  • alfalfa homeopathy tonic (sesudu je- baik bagi kesihatan organ)
  • zinc pil ambil 2 biji sehari

eh eh eh... banyak pulak rupanya.. heehee.. Syukur dapat naikkan HB dari 10.7 isnin last week, kepada 11.8 isnin hari ni.. (dalam tempoh seminggu)

HEHE...

#week36

No comments:

Post a Comment