Tuesday 12 May 2015

set bersalin aku pilih


Aku akhirnya beli set berpantang NR..
(tapi bukan set bersalin ya..)
Banyak barang dalam ni yang aku beli secara loose item.. Aku hanya betul-betul nak amalkan apa yang aku (mungkin) boleh guna je.. Tapi boleh juga kalau sapa-sapa yang suka beli set. Basic je la..

Apa yang aku tambah yang takde dalam set ialah
  1. Madu tenaga segar,
  2. Madu Nona harmonis,
  3. Nu3Med,
  4. Serbuk Herbanika Barut (aku ganti yang jenis krim tu.. boleh pakai banyak sikit..)
  5. dan Barra Gel (sebaguna gak ni.. boleh buat feminin wash, shampoo dll)

Apa yang aku tak masukkan walaupun dalam set tu ada ialah :
  1. Uncang cuci - aku akan guna Barra Gel je..
  2. krim Herbanika Barut - aku beli yang serbuk.. (ni kena bancuh dan masak dengan air asam jawa)
  3. Serbuk lulur - aku buang dari dalam set..(haha.. sebab aku tau, nanti aku tak pakai pun..) harga pun dah RM50, rugi lah kan bila tak guna..  Aku ganti ngan serbuk bunga rambai (bedak Ummira) je.. beli RM4.50 je dapat 3 peket (beli kat MYDIN). Fungsi pun sama, buat lulur juga.. cuma mungkin bahan dia tak sehebat Lulur NR la kan...


Jadual pemakanan pun aku dah susun ikut apa yang aku beli je..hehe (ni rujuk ngan consultant NR gak)
kalau nak view, boleh klik kat gambarnye ye..




p/s : moga istiqomah!

3 comments:

  1. Produk ni bagus, memang disyorkan utk ibu berpantang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Anny.. hehe.. akhirnya aku beli NR la jugak kan...
      start beli dah.. kang kalut tak jumpa barang..

      Delete
  2. Produk ni bagus, memang disyorkan utk ibu berpantang :)

    ReplyDelete