Tuesday 11 August 2015

campur-campur... blurr

Seminggu dah masuk koje semula..

Adik dah sangat behave duk di taska. Takde lagi meragam. Sangat senang hati mami lor.. Awal menjemput awak pulang dari taska je ade sedikit merengek. Dah sampai rumah, berebut abang-abang dan kakaknya nak kiss.. so far, so good.. moga berpanjangan lah hendaknya kesihatan dan kasih sayang mereka adik beradik..

So last week, adik dah check up 2 bulan. Mami dah buat pap smear, dan terus pasang susuk moden.. Oopss.. Implan lah.. kekeke... rancang keluarga. Jumaat pulak sharing session kat Hospital.. Tiba-tiba minggu ni dah sunyik sepi.

Aku baru je dapat jadual waktu. Belum start kelas lagi. Sebab lecturer sekarang masih mahu habiskan silibus sampai ujian 1. Minggu depan baru mula.. minggu ni rilex.. sekejap je la..
Aku tak pasti la orang lain pun macam aku ke ape.. setiap kali aku naik kerja selepas cuti bersalin, otak aku memang blur... haha.. nak mulakan kerja pun tak tahu nak start mana dulu.. kekeke... Jadual dah dapat, aku mulakan dengan buat FRP.. tapi lepas tu, aku sebuk nak buat nota subjek baru ni.. lepas tu aku nak buat slide note, lepas tu google video menarik. Sekali terbukak FB pulak.. lepas tu melagho sampai lapar... haih,.. sungguh tidak produktif!

Jadual pam masih macam biasa, Cuma aku tak ikut sangat. Belum dapat tune lagi. Nak pam pun segan-segan dalam surau tu.. haha.. Ada tragedi dalam sejarah aku pumping susu untuk Insyirah ni. Aku tak tahu lah macam mana aku boleh ter Off suiz deep Freezer kat dapur tu sabtu lepas, habis segala usaha aku menyimpan stok susu frozen aku rosak... Nangis woo.. terus hilang semangat sekejap.. Aku nak buang susu2 tu dalam singki pun sedih-sedih.. risau pun ada.. rezeki Insyirah dah kurang sikit.. Namun, Suami masih gigih memujuk..

perlahan-lahan kena buat semula... tapi nak mulakan dari mana pun aku Blurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... itu je la..

**Aku sendiri dah mula Blurr dengan entri aku ni. Blurrr... sebab dah nak balik koje ni.. dah pukul 5 petang...

No comments:

Post a Comment